קרח בטעמים

3 אוגוסט, 2009 בשעה 06:00 | פורסם באיך זה שאין כזה?, צרכנות | 4 תגובות

אני גאה לפתוח את פינת "איך זה שאין כזה?", הפינה שמכירה בעובדה המצערת שיזם לואו-טק אני לא אהיה, אז אפשר לחלוק כמה רעיונות נחמדים.

והיום: אני אוהב שתיה קרה. עם זאת, אני לא אוהב שתיה מדוללת. הסלידה משתיה מדוללת גוברת על הסלידה משתיה לא מספיק קרה (אם זה היה פוסט בלשני הייתי אומר שיש כאן אילוץ דומיננטי), ולכן במסעדות מזון מהיר ובמטוסים אני מזמין את השתיה שלי בלי קרח. כי מה לעשות, הקרח הוא רק תירוץ להחדרת מים לספרייט המעודן גם ככה.

נשאלת השאלה הפשוטה: למה לא קמה איזו יצרנית משקאות קלים שרואה את עצמה יוקרתית, ומציעה קוביות קפואות של המשקאות שלה? כל כך פשוט: קרח קולה, קרח תפוזים, קרח תה. מקרר את המשקה, אבל משאיר אותו בטעם חזק עד הסוף (המר, במקרה של תה לא ממותק). שיקחו על זה קצת יותר כסף, שיהנדסו טיפה בשביל יציבות הקרח או מה שהם לא צריכים לעשות, אני בטוח שלאנשים ששותים קולה זה בין כה לא יפריע יותר מדי. ואם מספיק אנשים מרגישים כמוני לגבי השתיה שלהם, אני צופה להם הצלחה מסחררת. במיוחד אם בתור התחלה הם ישכנעו איזו רשת גדולה לפרוץ את הדרך, ואז כולם כבר יקנאו.

ותחשבו איזה מגניב יהיה לערבב משקאות ככה. רום עם קרח קולה – שתו מהר לפני שזה הופך לקובה ליברה!

תזכרו איפה קראתם את זה לראשונה.

4 תגובות »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. במשקאות מוגזים זו בעיה, מכיוון שהקרח לא יכול להכיל פחמן דו-חמצני, ואולי רמת המתיקות לא תרד, אבל רמת התסיסה כן. במשקאות לא-מוגזים זה באמת רעיון טוב, וגם לי יצא לחשוב עליו.

  2. מעניין. בדיוק היום הזכירו לי את "קרוב להפליא ורועש להחריד", שבו מופיע הרעיון הזה בדיוק. צירוף מקרים מפתיע יחסית.

  3. אוף. זה לא ידעתי. מרגיז לאור העובדה שזה מופיע לי ברשימה כבר כמה שנים…
    נו טוב, תשכחו איפה קראתם את זה לראשונה.

  4. לא נורא, רוב הרעיונות המקוריים שיש בעולם מופיעים ב"קרוב להפליא ורועש להחריד".

    באוף-טופיק נוראי, זה מזכיר לי את "המופע של דרו קארי" והרעיון של דרו וחבריו לבשל בירה שהיא חצי בירה וחצי קפה. שנים אחר כך קראתי שהמשפחה של קורט וונגוט(!!) היתה מכינה בירה כזו אי שם במאה ה-19.


כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.

