נציגת שירות של HOT עבדה עליי בטלפון

20 ינואר, 2010 בשעה 01:43 | פורסם ב15 דקות, וידאו, צרכנות | תגובה אחת

טוב. תשמעו סיפור:

ביום שני, 18/1, אזור השעה 23:30, החשמל בדירה שלנו חטף איזה זעץ (היתה סופת ברקים בחוץ) והמודם של הטלפון שבק.

אשתי המושלמת התקשרה לחברת "הוט" ולאחר משא-ומתן הוחלט שנציג של הוט יתקשר אלינו ביום המחרת, 19/1 בצהריים, ויתאם פגישה עם טכנאי.

רצה הגורל ואני הייתי בשיעור החל ב-11:10. היו לי שיחות נכנסות (רטט, רטט) ממספר שמזוהה אצלי כהוט (הם כבר התקשרו אליי בעבר), אז לא עניתי ומסררתי לאשתי שתצפה פגיעה.

ואכן, התקשרו אליה אחרי כדקה, תיאמו טכנאי, הוא אפילו הגיע בזמן והמודם טפו-טפו-טפו עובד.

אלא מה?

הסתבר שאותה נציגת השירות שהתקשרה למורן השאירה אצלי הודעה קודם לכן:

והתימלול להלן:

שלום יובל, מדברת שמרית מרדיו חיפה. רציתי רק לומר שזכית בהגרלה שהיתה אצלנו. אז עלית בהגרלה, תיצור איתנו קשר על-מנת לזכות בפרס, למספר 04-8XXXXXX. תודה והמשך יום טוב.

רק ליצור קשר בעשרים וארבע השעות הקרובות, שתוכל ליהנות מהפרס.

להתראות.

אז בואו נעבור על זה שוב: הודעה קולית ממספר שמזוהה אצלי כהוט, מנציגה שהתקשרה דקה אחרי זה לאשתי בנושא האמיתי, ומסרה מספר טלפון שמזוהה בבזק כזוג שגר בקריית אתא, שמתוכו לפחות האישה לא יודעת עברית.

אם מישהו מצליח לחבר את התעלומה לכדי סיפור הגיוני (או למצוא לי דרך לאמבד שמע בוורדפרס), בבקשה. התגובות פתוחות.

תגובה אחת »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. זה כלום, אח"כ היא הלכה לבלוג בו אתה כותב והעמידה פנים שהיא ממשרד יחסי ציבור ורוצה לדבר על אוכל.
    בשביל להטמיע שמע, תנסה את [audio].


כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.

%d בלוגרים אהבו את זה: