אל תנדבו לי מידע

21 דצמבר, 2012 בשעה 14:00 | פורסם בעולם דיגיטלי, עידוק, צרכנות, ראיתי-שמעתי, תחבורה | כתיבת תגובה

אני משתמש חצי-מרוצה של תל-אופן. מבחינתי, על המחיר הדי-מגוחך שהם לוקחים למנוי שנתי (240 ש"ח), משתלם להסתפק בזמינות חלקית ובאופניים דפוקים מדי פעם (מה גם שאיכות השירות משתנה כל הזמן, וכרגע אנחנו בגל חיובי די ממושך). ועם התלונות הרבות שיש והיו לי, אני חייב לומר ששירות הלקוחות מצוין.

לפעמים מצוין מדי: בטבלה שיש באתר למעקב אחרי ההשכרות האחרונות, יש עמודה בשם "דריכת מנעול". בכל בדיקותי עד עכשיו היא תמיד היתה על "דרוך". השבוע מצאתי אותה על "לא דרוך", ותהיתי אם יש השלכות על סגירת ההשכרה שלי.

פרוק ונצור

לפחות שיהיה פרוק ונצור

המוקדנית בשירות הלקוחות איששה את תחושתי – אם יש שם תחנת החזרה, ומשך זמן, אין מה לדאוג. ההחזרה נקלטה. מצב ה"לא דרוך" דווח כנראה כתוצאה מכך שעבר זמן רב יחסית בין השלחת מוט הנעילה של האופניים לעמדה ובין דריכת המנעול, ואינו רלוונטי למצב ההשכרה.

אז למה, מתכנני אתר תל-אופן, לדווח על כך בכלל? למה אני כמשתמש מסוג "לקוח" צריך את העמודה הזו בממשק שלי? אתם אוהבים שיחות-סרק מודאגות-למחצה למוקד השירות?

להגיב »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.

